Kontakta oss

Felanmälan

Från och med den 1 januari 2021 har vi en ny leverantör för fastighetskötsel: HSB Boservice.

Vid fel på VVS, el och inredning:
I första hand kan du kontakta de medlemmar i Brfkroken som är kontaktpersoner till HSB, dessa kontaktuppgifter finner du under Mina sidor. Efter dialog anmäls sedan felet enligt nedan:

Vardagar 07.00-16.00: HSB felanmälan/Kundtjänst: 010-442 5600 val 1

Övrig tid: Vid akuta ärenden som är fara för fastighet eller person kontakta jouren på 010-470 50 64.

Om du ej får kontakt med HSB så finns det pesonliga kontaktnummer under Mina Sidor,

Fel inom lägenheten bekostas av lägenhetsinnehavaren!

Alla beställningar som enskild lägenhetsinnehavare gör till HSB skickar HSB faktura på direkt till lägenhetsinnehavaren.

Icke akuta fel utanför lägenheten ska i första hand anmälas per
e-post till: (läses normalt inom 24 timmar av Helena Öhman)

Farliga istappar och problem angående snöskottning/halkbekämpning anmäls till någon styrelseledamot som i sin tur anmäler till HSB på ovan nämnda nummer till HSB´s kundtjänst.

Vid akuta fel på hissen ring 0200-25 00 35 (OTIS) och skicka samtidigt ett epost-meddelande till: eller ring Kajsa Westerberg 070-622 30 88

Om hissen fastnar vid användning - använd nödtelefonen i hissen.

Allmänna synpunkter på fastigheten, skötsel, städning mm:

Fakturaadress

Vi hänvisar alla leverantörsfakturor till: [email protected]

Maila oss