Från och med den 1 januari 2025 har vi en ny leverantör för fastighetskötsel: Estate Concierge AB.
För felanmälningar som enbart berör medlems lägenhet:
Epost:felanmalan@estatecon.se, tfn: 011-20 22 60
Vänligen notera att kostnaden för lägenhetsspecifika anmälningar bekostas av lägenhetsinnehavaren om inte annat överenskommits med styrelsen.
Vid fel på VVS, el och inredning:
I första hand kan du kontakta de medlemmar i Brfkroken som är kontaktpersoner till ESTATE.
Alla beställningar som enskild lägenhetsinnehavare gör till Estate skickas faktura på direkt till lägenhetsinnehavaren.
Icke akuta fel utanför lägenheten ska i första hand anmälas per
e-post till: (läses normalt 2 ggr i veckan). Behöver du få kontakt med någon i styrelsen finns kontakuppgifter under Mina sidor.
Farliga istappar och problem angående snöskottning/halkbekämpning anmäls till någon styrelseledamot som i sin tur anmäler till Estatepå ovan nämnda nummer.
Vid akuta fel på hissen ring 0200-25 00 35 (OTIS) och skicka samtidigt ett epost-meddelande till:
Om hissen fastnar vid användning - använd nödtelefonen i hissen.
Allmänna synpunkter på fastigheten, skötsel, städning mm: